mandag den 27. november 2017

Den virker

Hvis du spørger dem, jeg går i syklub med, vil de fleste nok sige, at jeg stort set altid rier papper. Og
det er nok også rigtigt. Men nu har jeg så mange sorte og hvide papper i 2 x 2 cm, at jeg har sat mit QR-kode-tæppe op på flamingo. Og på trods af knappenåle, forskellige farver ritråd og skævt opsatte papper, så virker den.
Jeg var ellers bekymret for, om den overhovedet ville virke, da jeg har brugt forskellige stoffer med tryk. Og det ville da være ærgerligt, at have syet den sammen og den så ikke virkede.
Jeg har brugt rester af de sorte og hvide stoffer jeg har som standard-varer på hylden. De er perfekte til dette projekt og så er der mange at vælge imellem.
Jeg har valgt at sy tæppet i 2 x 2 cm papper, så bliver den færdige størrelse ca. 50 x 50 cm med en dobbelt hvid ramme omkring.
Sort-hvide stoffer
QR-kode-generator

Ingen kommentarer:

Send en kommentar