tirsdag den 23. januar 2018

Duften af savsmuld

Jeg har opdaget, at jeg har en yndling blandt affald! Jeg har en yndling (eller flere) blandt blomster, farver og mad. Men blandt affald! Det har jeg aldrig tænkt på før. Det slog mig i weekenden, hvor vi have vendt op og ned på netbutikkens lokaler. Væggen med patchworkstoffer skulle laves om. Tre hylder skulle blive til fire. Der blev savet og boret i træplader og der duftede som et helt tømmerværksted (eller, som jeg tror et tømmerværksted lugter). Der var savsmuld i store mængder og det duftede himmelsk. Nu er reol-væggen færdig, den fungerer og det ser rigtig godt ud. I mit næste liv skal jeg arbejde med blomster. Det liv, der kommer efter det, skal jeg måske arbejde med træ. Hvem ved?
Den gamle væg
Væggen er malet. Der er tegnet og regnet og vi er klar til at gå igang.
Så kører det.
Reolen er klar og fyldt op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar