mandag den 23. marts 2015

Maskinskade

I år er det tredje år, at vi holder Quiltrally i Syddanmark. Og som de to foregående år, har jeg tegnet en blok til syning i stampteknik. Selve tegningen til blokken har været færdig længe. Syvejledning og opsyning af blokken havde jeg regnet med at nå torsdag og fredag i sidste uge, så det hele var klar inden weekenden - men sådan skulle det ikke gå. Torsdag, da det gik over stok og sten med syning af blokke, gik der en fjeder, - altså ikke i mig, men i maskinen. Der går mindst en uge inden, jeg får en ny fjeder, så i løbet af weekenden må jeg have smurt en anden maskine eller jeg må have "tapet overtransportøren fast (det er den, det er galt med )". Syvejledningen er så godt som færdig. Der mangler blot et billede af en blok. Så jeg skal nok blive klar.
Strengt taget har vi ikke plads til at holde Quiltrally i vores beskedne lokaler, men de to foregående år er det gået meget godt. De besøgende er kommet godt spredt over Quiltrally-dagene.
De valgt materialer til QUILRALLYSTAMPEN 2015



Ingen kommentarer:

Send en kommentar