onsdag den 4. februar 2015

"I sne står urt og .......

... det er så koldt derude."

I sidste uge kom pakken med mine påskeklokker, som jeg havde bestilt hos Gartneriet Spiren.  De kom selvfølgelig, hvor jeg havde allermest travlt i forretningen.
Fire enkeltblomstrende og een dobbelt påskeklokke
Julerose Carrol
















Nu vidste jeg jo heldigvis, hvor de skulle plantes, så de blev hurtigt kastet i jorden og dækket med lidt grene og blade fra bøgehækken.



Selvom de kommer fra et uopvarmet drivhus, må det være koldt at komme ud i havejorden, lige når vejret slår om i frost. Men de skal nok klare det, især nu hvor de har fået snedyne på.

Katten bruger min nye sti.
Vintergækkerne forsøger at gemme sig i sneen.
Erantis har vi mange af. De er godt på vej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar