torsdag den 1. juni 2017

Loppefund på Ærø

Intet sted i verden er der kønnere end på Ærø når solen skinner.

Tre dage på Ærø i godt vejr går alt for hurtigt. Selvom,alting går lidt ned i gear, når man kører fra borde, slipper dagene hurtigt op.
Fredag var jeg til loppemarked i Ærøskøbing By. Mange havde boder ude og jeg gjorde mange gode handler (læs: bilen var fyldt med gammelt ragelse, da vi kørte hjem.)
Jeg er stor-forbruger af glasvaser i forskellige størrelser.
En af de "nye" er kæmpestor og blev indviet så snart vi kom hjem.
Mit bedste køb er et gammelt sybord.
Det er måske ikke så kønt og det trænger til en kærlig hånd, men det er funktionelt.
Det er et perfekt som arbejdsbord til stuen, hvor jeg sidder og arbejder om aftenen.
På bordpladen er der et "patchworkmotiv"
Nede i bordet er der et stort rum og seks mindre rum. 
Under de små rum er der et hemmeligt rum. 
I låget er der en stor hylde med mange mindre rum. 
Blandt mine mange køb var der to små keramik-engle fra Sidsel Keramik.
De har fået plads i mit gamle almue hjørneskab.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar