fredag den 15. august 2014

Fridag

Efter et par dage, hvor jeg næsten har arbejdet i alle mine vågne timer, har jeg tænkt mig, at holde en fridag idag.
Her på vores vej har vi i mange år holdt gadefest og loppemarked, den første lørdag efter børnene er startet i skolen efter sommerferien. Så min fridag skal blandt andet bruges til, at gøre klar til det.
I år skal jeg sælge chilifrugter, georginer og krydderurter, foruden al det "gamle bras" vi gemmer på loftet.
Vi plejer også, at have en lille cafè i vores indkørsel. I år vil vi stå og bage Ærøske Pandekager i caféen. (Vi "regner" med tørvejr)
De sidste par år har der været omkring 30 husstande på vejen med loppemarkeder i indkørsler og carporte og det plejer, at være så hyggeligt.
Almindelig supermarkeds-chili
Jeg kender ikke navnet på denne - men den er stærk!
Trinidad Perfume hører til i den milde ende af skalaen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar