lørdag den 2. august 2014

Nye afprøvninger

Jeg har flyttet min arbejdsplads (den i privaten), så nu sidder jeg i min havestue og "syer over pap". Her er jeg tæt på haven, har rigtig godt arbejdslys (øjnene er ikke hvad de har været) og om aftenen, kan jeg nå at følge med på tv.
I går, sad jeg det meste af dagen i havestuen og eksperimenterede med en julekugle, jeg længe har tænkt, skulle afprøves. Og den virker. Nu skal der syes en håndfuld, så jeg finder frem til den mest hensigtsmæssige sammensynings-rækkefølge, som samtidig er nem at forstå på skrift med lidt vejledende tegninger ved. Jeg tænker, at det bliver mit weekend-projekt, hvis ikke familien lægger for meget beslag på min tid. Billede af julekuglen må vente lidt.
Men et billede af julekalenderen, der bliver lagt på netbutikken idag, må i se.

Julekalenderen er syet på maskine og passer perfekt i størrelse som erstatning for "chocolade-kalenderne" som sælges til jul med meget små stykker chocolade af ringe kvalitet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar