søndag den 10. august 2014

Indkøb

I går var vores gamle bil på overarbejde.

430 km blev det til. Turen gik til Textil-messe og Åbent Hus hos en af mine stofgrossister. Og i kan godt glæde jer, hvis i har hang til bomuldsstoffer. Nogen har jeg haft med hjem. De skal "bare" fotograferes, nummereres og oprettes i netbutikken. Andre bliver leveret i løbet af ugen sammen med julevarerne, der blev bestilt i foråret. De skal igennem samme procedure, inden de ligger i netbutikken.
Her er en lille "smagsprøve"
Det romantiske look i blå pasteller.
Det mere moderne udtryk i gråt og gult.

2 kommentarer:

  1. Hej Kati. Jeg ville gerne følge med i dine to blogs, men jeg kan ikke se, hvor jeg kan klikke for at blive fast følger. - jeg bruger selv Bloglovin, det er meget let, når man har fundet ud af at få det installeret. Desværre har jeg problemer, så jeg kan ikke sætte billeder på min egen blog i øjeblikket, men det håber jeg at finde ud af. http://neumannskreationer.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Laila
      Jeg har ikke noget klik til Fast følger. Du kan tilføje adressen til Favoritter istedet.

      Slet