onsdag den 10. september 2014

Kaos i august

Som de fleste august-måneder her i huset, har der igen i år været kaos - omend det i år har været værre end det plejer - og det er ikke helt slut endnu - i år tager vi september med. Jeg mangler udstilling hos Humlegaard Automobiler sammen med Sy`Fyns Quiltelaug på lørdag.
Der er ryddet op  i netbutikkens lokaler efter træf, udsalg og lukning af systuen. Der er tømt mange stofruller af beklædningsstofferne under udsalget, men der er stadig masser af fine selskabsstoffer tilbage.
Nu er jeg så klar, jeg kan blive til at tage imod kunderne torsdag eftermiddag kl. 12.00 - 16.00, som bliver min faste åbningsdag på netbutikkens fysiske adresse. (når jeg ikke er på træf, messe eller ferie)






Også i værkstedet er der ryddet (nødtørftigt) op.
Så i går nåede jeg, at sidde ned og bare sy - skønt - sådan at kunne lade roen falde over en.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar