fredag den 14. november 2014

Forfald

Efterår i haven

Når man som jeg arbejder indendørs og ikke skal afsted for at komme på arbejde, kan man længes forfærdeligt efter at komme ud og mærke vejret. Sådan havde jeg det i går formiddags.
Når jeg er optaget af et nyt projekt, (lige nu den nye legekammerat) glemmer jeg at komme ud. Det bliver kun til turen på posthuset med pakker. Men i går formiddags, hvor det blæste og småregnede, tog jeg mig sammen til en tur i haven med fotografiapparatet.
Mit nye haveprojekt er så godt som færdigt, der er plantet til med masser af hosta og lagt masser af  forårsløg.
En ny julerose "Happy Day Royal"
Nye juleroser og påskeklokker er det eneste jeg mangler i mit nye bed.
Prydløgene er allerede godt igang.
"Tommelise" blomstrer stadig.
I weekenden blev de sidste georginer gravet op. Nu ligger de og tørrer i drivhuset inden de skal pakkes i kasser og indendøre til frostfri overvintring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar