mandag den 9. marts 2015

Forår

Det bliver ikke nemt at komme i kælderen idag. 

De, der har været på min fysiske adresse, vil vide, at min arbejdsplads er i kælderen. Med det fine forårsvejr bliver det ikke nemt, at komme ned af trappen - der er noget, der trækker udendørs. Nu er det så heldigvis sådan, at jeg selv bestemmer, hvor mine kaffe- og frokostpauser skal holdes og hvor lange de må være. Så jeg har allerede holdt min første kaffepause i drivhuset idag. Jeg har dog en deadline - onsdag skal jeg være klar med alt til Håndarbejdsmessen. Torsdag kører vi til Middelfart og sætter standen op.
Al den gode solenergi har gjort underværker. Lørdag fik vi gjort traileren klar til at fylde med varer til Håndarbejdsmessen næste weekend. Søndag fik vi vasket drivhuset, så nu er der rigtig rart at sidde derude (og drive). Og jeg har fået klippet staudetoppene og ryddet nødtørftigt op i staudehaven.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar