mandag den 2. marts 2015

Så lykkedes det.....


Så lykkedes det, at få taget et billede af det nye tæppe i ensfarvede bomuldsstoffer.
Billedet skal helst tages udendørs, i klart vejr uden for meget vind. I lørdags var der de rigtige betingelser og der var en hjemme til at stå bag tæppet. Så nu er mønsteret snart klar til salg.

Det var dejligt vejr i lørdags, (den sidste vinterdag ifølge kalenderen) og jeg nyder, at gå i min have og se hvordan det hele skyder.
I mit nye bed under kirsebærtræet satte jeg, i efteråret, en masse tulipanløg og de vælter op af jorden.



De milde vinde minder mig om sidste år i april, hvor jeg var i Berlin sammen med gode venner. Her var det forår over hele linjen. Billederne er taget i området omkring Charlottenburg. Klik på billederne for at se dem i stor størrelse.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar