mandag den 19. januar 2015

Pladsmangel

Det er godt, at jeg holder udsalg sidst på måneden. 

Fordi - lige nu er pladsmanglen ekstrem, der er stofruller allevegne. I går søndag var jeg på værkstedet/lageret og sætte nye hylder op. Og det blev da meget godt. Jeg har længe ønsket de hylder til mine dobbelt-bredde stoffer. At de så ikke alle kunne være der og de ruller der brugte vægpladsen før, ikke har nogen plads mere, er bare et nyt lille problem.
At det er særlig slemt lige nu, skyldes forrige weekends indkøb. Mine hylder med især sort-hvide og grå stoffer er blevet fyldt op. Og i de brune nuancer er der også suppleret godt op. Og det bedste af det hele - de nye stoffer kan jeg sælge til kun kr. 100,00 pr. meter.
Men pladsmanglen er et problem, der må løses, så der  bliver stort udsalg på adressen sidst på måneden med masser af gode rester i både patchworkstoffer og beklædningsstoffer. Og netudsalget kører med masser af tilbud på TILBUDS-SIDERNE hele måneden.
Hvis hylderne havde været dobbelt så lange, havde der været plads til dem alle!
Sort-hvide patchworkstoffer
Nyt på hylden med  gråt og beige

Ingen kommentarer:

Send en kommentar