mandag den 12. januar 2015

Travlhed

Den første hele arbejdsuge i det nye år har været travl. Årsregnskabet skulle gøres klar til revisoren, der skulle pakkes sy-kits til vores lille nye legekammerat. Lørdag var vi på tekstil-messe og købe ind, så der skulle planlægges indkøb til nye projekter. Også var der alle "småtingene", diverse annoncer og reklamer der skulle tages stilling til og annoncer der skulle laves. Og så ikke mindst, - kunderne skulle passes.
Jeg nåede det meste. Sy-kittene blev pakket søndag eftermiddag, så i dag er vores lille nye legekammerat blevet afsløret.
15 forskellige patchworkstoffer og 2 knapper til vores nye legekammerat.
Der er lidt småting jeg ikke nåede i sidste uge. Dem må jeg nå i denne uge sammen med alle de nye opgaver. Jeg havde mange nye stofruller med hjem. De skal prissættes, fotograferes, lægges i netbutikken. Og så er der den umulige opgave, at finde en hyldeplads til dem!
Jeg har gjort det igen - der er ikke plads!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar