mandag den 28. juli 2014

En svær beslutning

Det skal ikke være nogen hemmelighed.

Det var en svær beslutning at tage - at lukke systuen. Beslutningen er taget for længst, men datoen for hvornår det skulle ske - var det sværeste. Men nu er det sket, vi åbner ikke igen efter sommerperioden.
Da jeg startede systuen i 2001, efter gennemført uddannelse på Odense Håndarbejdsseminarium, var mine børn små og tanken var, at når de blev store, skulle jeg lukke systuen og ud på arbejdsmarkedet igen. I mellemtiden har jeg startet min netbutik, hvor jeg sælger egne mønstre og sy-kits. Pelunika Der er travlhed i butikken, så arbejdsmarkedet må vente. Hvis det nogensinde bli`r!

1 kommentar:

  1. En flot beslutning og glæde for mig der kun har haft brug for din butik ...
    Pøj pøj fremover
    Hilsen Mette

    SvarSlet