onsdag den 23. juli 2014

Miniferie

Det er ikke så nemt, at holde ferie med egen forretning. Slet ikke når det er en lille en-mands-virksomhed som min. Man forventer at en netbutik er "åben" 24 timer i døgnet, 365 dage om året. Og det er min forretning også. Ind i mellem er der dog lidt længere leveringstid på bestilte varer. I sidste uge holdt jeg et par dage fri for at tage på "miniferie" i Århus. Så hvis du måtte vente en dag eller to på dine varer, er det derfor!
Der blev bl.a. brugt en del timer på besøg på kunstmuseet AROS. Det kan anbefales. AROS har noget for de fleste.
BOY har de fleste vel efterhånden hørt om - men det bliver han ikke mindre fascinerende af. Han er så livagtig, at man kan næsten ikke tro, det kan være sandt. Med den baggrund jeg har som beklædningsformgiver/syerske, måtte jeg selvfølgelig undersøge hans shorts nærmere. Selv sømrum der er anvendt til sammensyning, stikningerne på lommer mm. er i magnumstørrelse.
BOYs fødder
BOY er 4,5 meter høj (selvom han sidder på hug)
WES LANG  amerikansk kunstner født i 1972
KVIUMs skønne grimme mennesker bliver man aldrig træt at se på.




Tre citater fra Aros til eftertanke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar